niedziela, 4 stycznia 2015

Postanowienia noworoczne

Hey, hey! ;)
Dzisiaj postanowiłam jeszcze utrzymać noworoczną atmosferę i napisać o moich postanowieniach noworocznych ;) To będzie mój ostatni post dotyczący tego tematu, sialalala! ;p Muzykę do tego posta znajdziesz tutaj. :)
A więc tak, jak pewnie większość z Was, postanowiłam wprowadzić trochę (a raczej sporo) zmian do swojego życia. Oto i one:

Przede wszystkim: zaczynam żyć od nowa. Koniec ze wspomnieniami, złymi chwilami. Wraz z nowym rokiem zaczęłam nowe życie :D


Wracam do jazdy konnej, ale to raczej po zimie, bo nie lubię jeździć po śniegu (a jestem pewna, że jeszcze spadnie!) sialala, koń wtedy się ślizga itd.


Osiągnę taką figurę:


Nauczę się - wreszcie - grać na gitarze tralalala.


Będę dla innych milsza, przestanę dusić w sobie uczucia ~


Będę łapać chwilę :3


To chyba na tyle, jakie są Wasze postanowienia?
Mam nadzieję, że uda Wam się w nich wytrwać :D

Jutro szkoła, chyba umrę... †
~SweetShine


1 komentarz:

  1. powodzenia i dużo silnej woli w utrzymaniu się w postanowieniach ! :)

    zapraszam do mnie:
    http://xnataliefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń