niedziela, 11 stycznia 2015

Podaruj innym serduszko ~

Cześć! :)
Dzisiaj jest 23. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, więc stąd też temat tego posta ☺
W tym roku zbierają na sprzęt dla młodszych i starszych :)
Jak dla mnie jest to świetna akcja, która pomaga wielu osobom, z tego co widziałam na twitterze to ludzie piszą, że korzystali z tych maszyn. Jurek Owsiak 'odwalił kawał dobrej roboty', śmieszą mnie te oskarżenia, że on zabiera te pieniądze dla siebie, haha. Hejterom mówimy nie (chyba, że to @SwagMaster6123).
Dużo sławnych osób dołącza do tej akcji (w tym Bednarek). W zeszłym roku została wystawiona na aukcji gitara w kolorach reggae z podpisami różnych wykonawców. Została sprzedana za kilka tysięcy! ;) W tym roku również są wystawione bardzo ciekawe rzeczy, z autografami czy bez nich.
Wolontariusze stoją pod kościołami i w sklepach. Chyba za rok też się zapiszę ;)
Wy również możecie pomóc za darmo nawet nie wychodząc z domu! :)
Jak?
Są dwie opcje.
pierwsza
Wchodzicie na stronę WOŚP wciskacie "start" i dmuchacie - lub kręcicie - wiatrakiem. Im mocniej tym więcej pieniędzy zostaje przekazane! :D

druga
Wchodzicie na twittera i dodajecie JEDNEGO tweetta z hashtagiem #MasterCardGrazWOSP i podajecie dalej tweetty innych. Każde rt = 5 zł. Pamiętajcie, że liczy się tylko jeden tweet z Waszego konta! :) Więcej info - twitter.

Wszystkich, którzy mają okazję zapraszam na różne festyny czy inne akcje zorganizowane w Waszych miastach. ja do południa spamowałam na twitterze, a o 18 idę wspierać na takim jakby festynie tylko, że jest on organizowany na hali, a nie na zewnątrz. Będą śpiewy, tańce, teatr (w którym występuje moja koleżanka, trzymajcie za nią kciuki, bo ja będę za bardzo zajęta śmianiem się haha :D ), kawiarenka i różne losowania. Także każdy znajdzie tam coś dla siebie ;)
Pomagajmy, nigdy nie wiadomo kiedy my będziemy potrzebować tej pomocy.

A Wy jak wspieracie WOŚP?
Wirtualnie, festyny, wolontariat?



~SweetShine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz