wtorek, 3 lutego 2015

Plany, plany, plany

Siemanko! ;)
kliknij, aby odtworzyć muzykę
Długo mnie tu nie było, no i Oli nie było wcale, eh.
to znaczy wyłączając to, że dodałyśmy zakładkę o nas :)
No trudno, ale za to dzisiaj jestem, a razem ze mną moje plany na ferie, haha ;>>>
Nie wiem jak wy, ale ja wczoraj zaczęłam (długo oczekiwane) ferie, uf.
Dwa tygodnie leżenia w łóżku i obżerania się czekoladą....
.
.
Żartuję, haha c;
Tak na poważnie sporo rzeczy się szykuje, (ale spać i tak będę do 12) a więc lista moich planów za 3.. 2.. 1...

#1

Spotkania ze znajomymi to nieodłączna część mojego życia, a już zwłaszcza kiedy mam wolne. Nie mogłabym przecież siedzieć całymi dniami s a m a w domu, muszę gdzieś wyjść, a spacer ze znajomymi nigdy nie jest straconym czasem ☺







#2

W następnym tygodniu jadę do babci, bo co to za ferie/wakacje bez odwiedzenia swoich rodzinnych stron? ;) W sumie to nie wiem czy o tym wspominałam, ale nie pochodzę stąd gdzie obecnie mieszkam, ale o tym wspomnę jeszcze kiedyś (kto wie, może podczas pobytu tam zrobię zdjęcia i wstawię? hmm...)


#3

Dokładnie 12 lutego przypadają moje urodziny. Ale skoro to (tłusty) czwartek to 'impreza' odbędzie się 15, w niedzielę, żeby wszystkim pasowało. Więc w ostatnie dni wolności będę pomagała w przygotowaniach do tego świetnego wydarzenia. Będę już o rok dojrzalsza, haha. Poza moimi urodzinami, kilka ( czyt. mega dużo) innych osób ma urodziny, także party all day, all night, ok. 
[okey, ten tort to #cakegoal] 





#4

Czekam na teledysk do Give you what you like Avril. Trailer znajdziesz klikając tu. (wspominałam, że jestem Little Black Star? fandom Avril Lavigne, o tym też będę pisała kiedyś tam przy okazji c; )
A no i moje ferie oczywiście spędzę z twitterem, snapem, askiem i blogiem ;'))) Chociaż staram się to ograniczyć do minimum ;)
 

#5

Wydaje mi się, że to już ostatni punkcik. A mianowicie - mam zamiar nadrobić Pamiętniki Wampirów. (jestem za Stefanem!) Ostatnio je zaniedbałam i utknęłam na 4 sezonie, ale jeszcze kilka odcinków i zaczynam 5! ;> No i jestem na bieżąco z Castle. Na dodatek m o ż e dojdą jeszcze Słodkie Kłamstewka w końcu wszyscy to polecają i wgl, to czemu by nie oglądnąć? ;)



No to chyba na.... a nie! Jeszcze jadę na snowboard, ale to nie jestem pewna czy w ferie ;) To teraz już koniec, haha ;) Czekam na Wasze komentarze i na jakiś post od Oli, haha. Życzę miłych ferii, bądź wytrwania w szkole ;) (pamiętajcie już tylko 4 miesiące do wakacji!) Przy okazji zapraszam na mojego bloga: klik!
ps. wam też się wyświetlają te brązowe paski nad #1 i #3? Czy tylko mój komputer jest taki porypany? haha
~SweetShine(a może nie?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz