poniedziałek, 23 lutego 2015

Muzyka :3

Dobra, dziś o muzyce...Założę się, że nie ma osoby, która nie lubi muzyki, a jeśli tak to jest dziwna ;p
W XXI wieku muzyka praktycznie rządzi człowiekiem, nie można się bez niej obejść, u mnie jest tak, że gdziekolwiek idę zawsze mam przy sobie słuchawki i całą drogę nucę to co aktualnie leci, wy pewnie też tak robicie, ale nie mam 100% pewności, no nie?
Muzyka jest czymś w stylu uzależnienia, ale nie odnosi się za to konsekwencji. Dla mnie muzyka odgrywa dość ważną rolę w moim życiu, bo gdy jestem zła, zamiast na kimś się wyżywać słucham mocniejszej nuty, kiedy jest mi smutno szukam czegoś przy czym mogłabym się wypłakać. Nie wiem jak wy, ale ja słucham tego co wpadnie mi w ucho, nie wybieram sobie jednego gatunku muzyki, który będę słuchać, bo nie potrafię, czyli jak większość rzeczy, hahah....
Życie bez muzyki byłoby strasznie nudne według mnie, bo praktycznie na każdym kroku ona jest - jedziesz autobusem czy autem, leci muzyka, idziesz gdzieś, prawdopodobnie masz słuchawki w uszach =^.^=
Kocham tego czego słucham, (jeśli jesteś ciekawy kogo słucham to wejdź w zakładkę o nas) dodam też, że uwielbiam starszą muzykę np. The Beatles, Queen itp. 💗💗💗
A czego wy słuchacie?
                                                                                                                                         ~KeyShee :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz