piątek, 13 lutego 2015

The Vampire Diaries

Cześć! :D
Dzisiaj przychodzę do Was z postem o jednym z dwóch moich ulubionych seriali – Pamiętnikach Wampirów :) 
Oglądam go tak właściwie od czerwca tamtego roku. Wcześniej obejrzałam trzy pierwsze odcinki i jakoś mi się nie chciało tego ciągnąć. W wakacje się nudziłam i po namowie koleżanki, obejrzałam kolejny odcinek, no i wtedy mnie wciągnęło haha :D
Codziennie oglądam chociaż 2-3 odcinki, nie mogę się powstrzymać od poznania dalszej historii, to jest moim uzależnieniem! haha :]
O czym to jest? 
Serial opowiada o przygodach Eleny, normalnej, bardzo lubianej nastolatki, która pół roku temu przeżyła tragedię, a mianowicie: samochód, w którym jechała z rodzicami spadł z mostu, prosto do wody. Ona jako jedyna przeżyła (w 2 sezonie dowiadujemy się w jaki sposób). Mieszka teraz w Mystic Falls z ciotką i swoim bratem. Wszystko zmienia się z dniem kiedy do jej szkoły przychodzi tajemniczy i zabójczo przystojny – Stefan Salvatore, później dołącza do niego jego wredny brat, Damon. Oby dwoje są... zabójczo zakochanymi w Elenie wampirami.
Tak oto Elena wplątuje się w miłość z wampirem oraz wiele przygód, niekoniecznie złych.
Serial wzrusza, a czasem i rozbawia do łez. Zdarza się tam czarny humor, który zazwyczaj wprowadza Damon i Klaus (pierwotna hybryda, długo by tłumaczyć). Jest idealny do fanów zjawisk nadprzyrodzonych (takich jak ja!) także, zachęcam do oglądania :3 Zwłaszcza, że teraz zaczęli kolejny (6/7) sezon *,* 

Kto tam gra?
Obsada jest wspaniała! Przedstawię wam tylko niektóre, ale dużo znaczące postacie ;)
Przede wszystkim, Elena Gilbert.
Nina Dobrev

Stefan Salvatore
Paul Wesley (właściwie Paweł Wasilewski)

Damon Salvatore
Ian Somerhalder

Jeremy Gilbert (brat Eleny)
Steven R. McQueen

Bonnie Bennett (przyjaciółka Eleny)
Katerina Graham

kolejna przyjaciółka Eleny i Stefana - Caroline Forbes
Candice Accola

Jak dla mnie, to są postacie, które wnoszą najwięcej do tego serialu *o* 
Chyba to wszystko o tym serialu. Zapraszam was do oglądania go! ;) 
A wy, oglądaliście kiedyś lub oglądacie Pamiętniki Wampirów? ;) Kogo najbardziej lubicie? ;3

ps. wolę Stefana ♥
~SweetShine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz